2022 vendita calda HEZZO Alloy d'aluminiu 15Ah Batteria di litio 10 Inch Tire Disc Brake 500W Scooters Elettrici EU US UK Magazzinu spedizione gratuita

Breve descrizione:

L'ultimu mudellu HEZZO HS-G30 hà migliuratu assai per u classicu scooter 10 ".U mutore posteriore 500w furnisce una velocità massima di 35km, a batteria 15ah assicura una distanza di guida di più di 50km, u sistema di piegamentu di un buttone aghjurnatu risolve cumplettamente u prublema di pezzi di ricambio facili rotti quandu piegate è stende i scooters, i pneumatici 10 "fuori strada assicuranu u corsa perfetta in cità è stabilità.


Specificazioni

Dettagli Picture

Tags di u produttu

HEZZO HS-G30 U putente scooter di cità

Cadre d'alliage d'aluminium pliable de 10 pouces 15 Ah 18650 Batterie au lithium avec suspension avant
L'ultimu mudellu HEZZO HS-G30 hà migliuratu assai per u classicu scooter 10 ".U mutore posteriore 500w furnisce una velocità massima di 35km, a batteria 15ah assicura una distanza di guida di più di 50km, u sistema di piegamentu di un buttone aghjurnatu risolve cumplettamente u prublema di pezzi di ricambio facili rotti quandu piegate è stende i scooters, i pneumatici 10 "fuori strada assicuranu u corsa perfetta in cità è stabilità.A sospensione frontale cù ammortizzatori vi furnisce l'esperienza di guida sempre più còmoda cum'è tù guidà a vittura, u scooter passa a prova di prova di l'acqua IPX5 pò trattà a stagione di pioggia brusca o u clima umidu.
Sopra l'eccellente specificazione facenu u scooter 10 "unu di i mudelli di vendita più populari di scooters HEZZO.

Motori brushless da 500 W

Cù i mutori di rota posteriore HEZZO 500w, pudete realizà facilmente una corsa veloce finu à 35 km, è un anghjulu di 30 gradi di pendenza, i motori qualificati vi assicuranu l'esperienza di guida più stabile è putente. HEZZO furnisce una garanzia di 1 annu di u mutore. fallimentu di prestazione di u mutore

10" off Tyres City

Cù u pneumaticu solidu super qualificatu (pneumaticu Honeycomb), ostaculi cum'è strade di jungla, strada di muntagna, colline ùn impediscenu micca a vostra sperienza di guida. Questi pneumatici miglioranu l'assorbimentu di scossa è a resistenza di slip.

Suspension frontale

A sospensione frontale hè una aghjurnazione vitale à u mudellu classicu precedente è crea assai più cunfortu di a vostra sperienza di guida HEZZO.

Grande batteria di lithium qualificata da 15 Ah

Chì assicura una longa distanza di corsa di più di 50 km.Ùn avete bisognu di preoccupassi di a mancanza di putenza in un ghjornu sanu di cavallu.

IPX5 a prova di acqua

Oghje, ci sò assai lagnazioni à i scooters senza prova d'acqua quandu i cunsumatori li cavalcanu in a stagione umida o di pioggia, cusì ci hè un altu rapportu di fora di l'ordine di usu di scooters.I scooters HS-G30 cù a prova di l'acqua ipx5 sbararanu di e vostre preoccupazioni.

APP Blue tooth

L'APP HEZZO HS-G30 pò esse cunnessa facilmente cù u telefuninu cù più di 10 lingue diverse, cù l'APP pudete chjude o sbloccate u vostru scooter, uttene l'infurmazioni utili di u livellu di putenza, u locu è a dichjarazione di miglia guidate.

Più accessori gratuiti

HEZZO BRANDED SCOOTER furnisce una seria d'accessori gratuiti cum'è un saccu di alta qualità, caricatori di batterie, arnesi per suddisfà u vostru piacè di guidà.


  • Previous:
  • Next:

  • 1 2 2-1 3 4 5 6 7 8 9 App

    Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi