E-bike è HEZZO

HEZZO hè una nova marca creata da Zhejiang Speedy Flying Industry and Trade Co. U so disignu è a produzzione sò basati nantu à tecnulugia avanzata è idee innovatori.Hè statu stabilitu per furnisce e biciclette elettriche high-end è scooters elettrici à i cumpratori mundiali.Quì ascoltemu attentamente i nostri clienti, servimu cun cura è migliurà ogni dettagliu, solu per dà li i migliori prudutti è sperienza.

Zhejiang Speedy Flying Industry and Trade Co., Ltd. hè stata stabilita in u 2003 è hè stata specializata in a produzzione è l'esportazione di e-bikes è scooters sportivi da u 2006, è a cumpagnia hè certificata CE, UL, TUV / SGS, ISO9001, chì hè una grande guaranzia.A cumpagnia hè natu in una tale cumpagnia.HEZZO hà finu à avà stabilitu una reta di distribuzione internaziunale in i Stati Uniti, l'UE è u Regnu Unitu, è hè capaci di furnisce i prudutti rapidamente è à tempu.

nutizie
nutizie

Per a produzzione di HEZZO, a fabbrica hè dotata di facilità di produzzione di e-bike, cumprese macchine di colata à pressione per frames d'aluminiu, un spaziu di pittura, linee di assemblaggio avanzate è teste.Semu impegnati à fà ogni pruduttu HEZZO bonu è à presentà u pruduttu finali à i nostri cunsumatori in u megliu cundizione pussibule.

HEEZO hà ancu un serviziu post-vendita affidabile: HEZZO offre una guaranzia di unu à dui anni nantu à u funziunamentu di u quadru, u mutore è a batteria, chì hè duie volte più longu di a garantia abituale.U serviziu post-vendita hè u megliu indicatore di l'affidabilità di una marca, è HEZZO s'impegna à furnisce u megliu serviziu post-vendita cù una sincerità piena è una profonda gratitudine à i so clienti, è e vostre richieste seranu risposte prestu quì à HEZZO.

Fiducia in HEZZO, sceglite HEZZO, HEZZO ùn vi lasciarà micca.

nutizie
nutizie
nutizie

Tempu di Postu: 08-Jan-2022